Skaka rumpa på F&S

Är snart inne på min tredje riktiga träningsvecka sen skolan började och än så länge känns det riktigt bra. Känner att jag mår bättre och känner mig friskare än när jag inte tränar och dessutom så behöver jag aldrig ha dåligt samvete för att jag tränar för lite.

Just nu ser min träningsvecka ut så här:

Måndag: Ingen träning
Tisdag: Modern dans
Onsdag: Danspass på friskis&svettis
Torsdag: Medelpass på friskis&svettis
Fredag: Ingen träning
Lördag: Ingen träning
Söndag: Dansaerobics på friskis&svettis

Såhär är min plan för träningen sen så kan den ändras beroende på hur min planering ser ut. Men jag försöker att alltid köra minst 2 pass/vecka helst 3 på friskis&svettis och sedan så dansar jag alltid modernt varje vecka.

Friskis&Svettis är ett riktigt grymt träningsställe som dessutom är billigt (bra för oss fattiga studerande). Jag hoppas att fler och fler kommer att hitta dit för det är faktiskt, enligt mig, det bästa stället man kan träna på. I alla fall i Karlstad. SATS i all ära men varför träna på ett dyrt ställe när man kan få något lika bra eller bättre billigare?

Hur och vart tränar ni?







Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, jag är med i en tävling där man kan vinna en gitarr. Jag vill jättegärna vinna denna gitarr

till min lillasyrra. Men jag kan inte vinna den utan din röst!

Så snälla du, rösta på min gitarr! <33 Det skulle betyda så otroligt mycket!

Klicka här; www.hannahsgitarr.se/?gitarr=637 och rösta på denna gitarr! Tack i förhand snälla du! <33

2009-09-06 @ 15:09:38
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Det håller jag verkligen med om, det här är superjobbigt!

2009-09-06 @ 16:16:49
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej,

allt bra? :)



puss

2009-09-07 @ 13:36:01
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback