carpe diem, eller?

Mitt liv är
konstigt
stressigt
annorlunda
viktigt 
härligt
galet
fantastiskt 
bra

träffade julvivan på muséet. Kände att vi nog får ta en fika någon dag snart. 
har bokat min biljett till P&L i sommar äntligen. Malin och jag har skrivit packningslista och taggar gärnet. hanna, malin, amela, sofie, siri, märta. Känns som det kommer bli ganska så mycket BÄSTA VECKAN! Tror annars att jag har en syster som fyller år på lördag som jag ska gratta järnet med. Hon råkar nämligen vara världens finaste (trots att hon dissade Karlstad idag för att plugga) <3

Over and out.



Kommentarer
Postat av: Anonym

klart vi får ta och ses någon dag! och fan vad avundsjuk jag är på P&L..... take care :)

2010-04-28 @ 22:10:48
URL: http://julviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback