hey soul sister

Vuxenpoängen bara rasar in över mig. Nu när jag kom hem efter skolan lagade jag mat (för en gångs skull), sen ringde jag till internetbanken och kollade upp lite krångel och nu ska jag vidare till vanliga banken för att fixa detta. Dessutom är jag myndig, har körkort, bor i egen lägenhet och har faktiskt börjat titta lite grann på nyheterna. Måste säga att just det känns väldigt vuxet av mig! 

Men jag tror inte att jag kommer att kunna kalla mig vuxen på väldigt länge. När kan man det egentligen? När blir man vuxen på riktigt? 


Peppar för livet med fin musik.

Kommentarer
Postat av: Elin

Man är vuxen när det står 18 på pappret. Det gäller bara att ha kvar barnasinnet hur länge som helst :)))))



Shiet alltså nu lät det som sju svåra år och som om jag vore 40 eller nått. Fint!

2010-04-20 @ 21:26:44
URL: http://krapniknil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback