tomorrow is a big day

Bloggen står tom lite till och från, ledsen för det. En kamera vore inte fel så att jag kunde ta lite bilder från mitt verkliga liv och inte bara lägga upp bilder från mitt drömliv på weheartit (trots att det är fint det också).
 
Imorgon ska en bloggare som jag följer föda barn med kejsarsnitt, hon har en superbra blogg som ni kan kolla in här, och jag är nästan lite pirrig och nervös för hennes skull. Bloggar blir ens virituella vänner och man vet till slut nästan allt om dom så då är det lite extraspännande när något sånt här händer. Jag tycker att ni ska ta er en kik på hennes fina blogg!

Nu väntar sängen, jag har blivit en sån sjusovare och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback