en massa text om?

Kan inte ta mig i säng trots att jag borde vara jättetrött av dagens äventyr. Har precis kommit hem iklädd mina finaste jeans som jag ser riktigt proffsig ut i måste jag säga. Ett par höga jeans köpta på Åhlens(!!!), min nya favoritklädaffär(!!!!!!!). Trodde aldrig att jag skulle köpa ett enda klädesplagg där någonsin, "där har dom väl bara tantkläder" har jag sagt i flera år. Men så, strax innan jul så gick jag in där för att köpa en parfym och sedär. Där står dom. Jeansen som kom att förändra mitt liv. Eller ja. Kanske inte riktigt så... Men nästan.

Hur som helst känner jag mig jäkligt snygg i dom. Men min snygghet fastnar tyvärr inte på kort idag (och knappast någon annan dag heller) så bild kommer kanske, bara kanske, någon annan dag.
Nu blev det ju en massa text om ett par jeans och inte många ord om mina äventyr. Men jag kan sammanfatta det som så att tjejgruppen gick superbra och att mitt hjärta dunkar dubbelt så snabbt för alla fina flickor som kom dit. GRYMT!

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag använde mig av det här receptet som mall http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4993100



Jag hade dock bara 75 gram smör, sedan tillsatte jag ca; 1 dl hackade hasselnötter, jag hade även i lite salt, och så hade jag i 1-2 tsk vaniljsocker också.



Trevlig helg! :)

2010-01-23 @ 18:30:02
URL: http://matomspunnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback