får jag vår?

Jag vill ha vår, alllra helst precis nu. Jag vill kunna cykla utan att förfrysa läpparna. Jag vill kunna ha fina tights och slänga bort långkalsongerna. Jag vill höra fåglar när jag går till skolan. Jag vill dansa i i vårsolens morgonljus. Jag vill känna solens första varma strålar mot mitt ansikte när jag sitter på toppen av berget med systeryster och dricker te. Jag vill nu!, men jag får nog vänta några månader än tyvärr.

Förlåt alla vinterälskande skidåkare där ute. Jag tycker om vinter och snö också men just nu längtar hela mitt hjärta till vårvärme och artonårsdag.


Trippel i vårlyckan.

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag vill också ha vår! (fast helst sommar. året om)

;-)

2010-01-12 @ 10:50:51
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback