hur mår du?

Har tänkt lite på det här med hur olika jargonger man kan ha i olika kompisgäng. Vissa tycker att det är helt okej att kalla varandra för elaka saker (vågar inte ens skriva det här) medans man i en annan grupp skulle bli jätteledsen om man fick höra samma sak. Känns det inte lite jobbigt för dom som varje dag får höra skämt om hur dåliga dom är, (på skoj?) eller hur konstiga dom ser ut? Jag vet inte. Jag är bara glad för att jag har så fina kompisar som tar hand om varandra och säger att dom älskar en. Det är fint. Jag är fin. Dom är fina. Vi är finast.

Dagens bästa: Amelias puss på kinden!
Dagens sämsta: Seg i huvudet till tusen.
Dagens skönaste: Att somna i soffan.
Dagens fråga: Vart tog tv - kanalerna vägen?

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag tänkte bara kika in och tacka så hemskt mycket för den fina kommentaren jag fick! Extra kul när man gjort designen själv också såklart ;)

Du har också en jättefin blogg! Personligt och trendigt i lila:)



Ha en härlig vecka!

2010-01-26 @ 23:04:51
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback