julfirande hos pappa.

Igår tog jag tåget till Lysvik och firade ännu en jul, denna gång tillsammans med pappa. Lite annorlunda julmat i form av pacoras och sushi med blåbärspaj till efterrätt men det var bättre än all julmat man kan tänka sig. Blev lite sen kväll eftersom jag har råkat ändra min dygnsrytm lite grann. Vanligtvis så blir jag trött och somnar vid tio på kvällen och vaknar vid nio dagen därpå eller när klockan ringer. Men nu har jag gått och lagt mig två på natten hela lovet och vaknat vid tolv. Fyra dagar kvar tills skolan börjar. Hoppas jag hinner rätta till det tills då.




Hemmagjord sushi à la Staffan.


Pacoras à la Staffan.


Jag åt något så gott som saffransknäck. Behöver jag säga att det tog en väldigt kort stund innan fatet blev tomt!


Moa låg med näsan i sin bok hela kvällen...


Och jag värmde mig framför brasan.

Mysig kväll med god mat. Paketutdlening blev det också och jag blev en toaster rikare.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Artur

Ser verkligen mysigt ut det där=) God forsättning!

2010-01-03 @ 20:59:14
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback