STIPENDIUM!

Nu är det kväll, och om ni undrar varför förra inlägget kom in så sent var det för att det blev fel med publiceringen. Tiderna på arena är ändrade, klockan 1 så har vi hårshow. Deni! Det blir kul, eller?

JAG FICK MITT STIPENDIUM!
Imorse på julavslutningen så ropade dom upp mitt namn och sa att jag fått ett stipendie som jag sökt på 5044 kr. Tror ni att jag blev glad eller? Fantastiskt lycklig och i chock. Jag skakade i en halvtimme efteråt. Sen så skulle vi säga hejdå till klassen och det var inte lite jobbigt, jag började gråta när dansarna skulle gå. Tänk att jag gråter när vi ska ha jullov i 1:an och inte när jag går ur 9:an. Knepigt.

Kristian är här nu.
Sov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback