jobb

Nytt jobb idag, provjobbade på Subway och det gick ju bra så det är väl antagligen där jag kommer spendera min lediga tid framöver. Känns riktigt bra faktiskt, tjäna extrapengar är aldrig fel och dessutom så får jag äta tonfisksubs när jag jobbar och bara det är ju lycka delux! Sen så får jag ju fina Sara Fröhling Lind (kolla hennes blogg) som jobbarkompis.

Trött som tusan är jag nu, sitter och myser hemma i soffan men ska nog snart förflytta mig till sängen och läsa lite. Finemang om ni frågar mig,
världens skönaste säng+en bok+ljuset från min adventsljusstake=perfekt hemmakväll

Kommentarer
Postat av: sara

fina du, ringde du kenna om jobbtider?

2011-01-05 @ 23:09:55
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback