radio

Det är något speciellt med första december. Gick upp en timme tidigare för att kolla in nya julkalendern och det var precis så bra som det borde vara, jag är för en gångs skulle nöjd. Annars har jag och Emmy fixat med projektarbetet som har premiär på fredag i form av tre radioprogram. Det kittlar lite i magen att vi faktiskt ska sända, hon och jag, helt själva i en radiostudio på Broby Grafiska. Får nog ta med mig lussebullar och te för annars vet vi aldrig hur detta blir. Gå in och lyssna på webradion på Radio Fryksdalen!


Kommentarer
Postat av: julia

men åh, tack för tipset <3

och ja, julkalendern i mitt hjärta detta år!

2010-12-01 @ 23:24:35
URL: http://julviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback