Radiopratare

Nu har jag kommit på en alternativ plan för vad jag skulle vilja jobba med när jag någon gång blir stor. Jag vill bli radiopratare eller jobba med tv. Det skulle vara så sjukt kul att jobba med media, tyvärr så är jag nog inte ensam om att vilja göra det. Men man ska ju ändå ha drömmar och mål och sikta högt^^

Men det är lite smålurigt att komma på vad man vill bli när man blir stor, det känns inte som att jag har rimliga förväntingar. Jag bara kommer på en massa omöjliga jobb som jag vill ha. Hur som helst så är det ett tag kvar som tur är.

Imorgon blir det Winnerbäck :D

Kommentarer
Postat av: Linda

INGENTING ÄR OMÖJLIGT!

2008-07-17 @ 22:26:42
URL: http://nightfight.blogg.se/
Postat av: christopher

Du har precis klockat min dröm. Men du, om du blir programledare eller någontingt sånt i någon show, ja, då vill jag bli expert i samlevnadfrågor! Remember that!

2008-07-18 @ 23:44:19
Postat av: Linda

(- den anton du känner, vet inte om han heter nilsson. men du vet vem det är iaf -)

2008-07-19 @ 11:26:12
URL: http://nightfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback