Midsommarafton

Idag är det midsommarofton och som vanligt så regnar det. Regn, regn och åter regn. Blir det en sådan sommar igen? Jag hoppas verkligen inte det, både för min skulle och för mitt jobbs skull. För om det blir regn så kommer det inga besökare till Vattenland och kommer det inga besökare till Vattenland så går det i konkurs.

Jag har inga stora planer för dagen, har fått ett erbjudande om att åka till Emelie och ha grillfest med några vänner men eftersom att jag inte har någon skjuts hem blir det nog inte så. Det är synd för det hade varit väldigt roligt att åka dit och få träffa lite vänner. Men istället stannar jag nog hemma och umgås med mamma, Per-Arne och Simon och det blir nog bra det också.

Imorgon ska jag på teater, Bannlyst som sätts upp av Västanå Teater har premiär imorgon och jag och syster ska gå dit. Moa fick två fri-biljetter eftersom att hon var med förra året och en av dom kommer jag att få, sedan efter teatern är det premiärfest med god mat och trevliga människor. Sånt här gör mig verkligen lycklig :D

Kommentarer
Postat av: Linda

det var jättekul att du var med :) dagen var suverän.. pussss

2008-06-22 @ 00:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback