Släkt och konfirmation

Den här helgen har det varit konfirmation i Sunne Kyrka för Moa. Igår fick dom ha en redovisning på vad dom lärt sig under året och så fick dom biblar, idag ska dom ta nattvard och bli konfirmerade på riktigt. Igår kom Ulrika, Pelle, Felix och Maxin och hälsade på och var med på Moas konfirmation igår dock så var dom tvungna att åka tidigt idag för att Ulrika hade ett flyg attt passa. Idag kommer Pappa, Farmor, Hanne-Louise och Gustav och äter konfirmationsmiddag/lunch också ska vi dela ut Moas presenter. Jag är nästan mer nyfiken än Moa på vad hon får, så är det ganska ofta. Moa är inte så intresserad men jag sitter bredvid och stressar henne och säger att hon ska öppna paketeten NU! Jag älskar paket^^

Ikväll måste jag verkligen plugga till kemiprovet eftersom att jag har lite tight om tid senare i veckan. På måndag ska vi ha grillfest med SSU och på tisdag är det dans och på onsdag så är provet. Det får gå som det går. Jag kan ju bara göra mitt bästa.

På torsdag kommer Maxin och Felix hit igen, så det blir att umgås med sina kusiner hela helgen :D

Kommentarer
Postat av: Jomark

Grillfest den är bäst ;)

2008-05-18 @ 23:00:57
URL: http://jomarki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback