Lördag.

Gick upp tidigt imorse för att ta bussen hem till Sunne. Är skönt att få komma hem åtminstonde en natt nu och träffa la familia för nästa helg så far vi åt olika håll. Jag ut till en stuga för att träffa DS-gänget i SSU och dom till Göteborg på Finnkampen. Är lite avundsjuk, tycker faktiskt att friidrott är riktigt kul att titta på och följa jämfört med hur tråkigt det kan vara att se en fotbollsmatch där det kanske händer något och det blir ett mål varje halvtimme! Nej, då föredrar jag att titta på friidrotts-VM på tv som har gått nu om det är någon som kan ha missat det.

Vill helst bara få lägga mig ner och ta igen dom sömntimmar som gått förlorade nu när skolan har börjat igen så jag ska nog försöka göra det också. Men jag har hört, att dom sömntimmarna som man missat kan man aldrig få igen, är det sant?

Kommentarer
Postat av: Linn

Snygg header du har!=)

2009-08-22 @ 14:10:46
URL: http://linnnwiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej klart man kan sova ikapp, varför skulle man annars sova 14 timmar efter att man har dygnat?

Sv: Jag går foto/språk på kungstensgymnasiet :)

puss

2009-08-22 @ 18:52:17
Postat av: Linn

sv: Varsegod!=)

Naaw, tack att du tycker det!:)

2009-08-22 @ 23:39:09
URL: http://linnnwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback