Sälenminnen.

Tillbaka efter mysig helg i Sälen med födelsedagskalas för mamma då vi mumsade swarchwaldtårta à la moi. Flera mil på skidor och härliga kvällar i stugan, där vi för övrigt bodde ganska ensligt just då när det nästan bara var vi på besök i stugbyn vargen. Lyckades verkligen inte ta några kort. Kameran låg inte långt borta och jag tänkte många gånger på att jag borde ta fram den och bevara fina stunder men tanken blev aldrig till handling tyvärr. Fint var det i alla fall trots avsaknaden av kort.

Blev en natt till med familjen när mitt tåg inte kom som beräknat. Eller snarare, inte kom enligt mammas mobiltabell. Gjorde egentligen inget att jag inte fick komma hem till en tom lägenhet. The sims och hemmagjord pyttipanna blev toppen ikväll.

Notera att mitt spelande definitivt inte är något beroende jag har, jag spelar bara sådär 20 timmar om dygnet när jag är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback