Ännu ett boktips!

Nu är andra boken om Bella Swan klar!  När jag hör din röst (New moon) Jag har läst hela natten, från klockan ett till klockan 6 imorse. Dom är klart beroendeframkallande. Nu måste jag iväg till biblioteket och låna nästa! Ljudet av ditt hjärta (Eclipse). Jag blev så tagen av den förra att jag ibland bara låg där i min säng och grät över hur olyckligt det var, jag hoppades med huvudpersonen och när det inte blev som vi hoppats så var besvikelsen så oerhört stor att det nästan gjorde ont i mig. Konstigt hur man kan bli så tagen av att läsa några små krumelurer på papper.

New moon

Kommentarer
Postat av: Linda

JA, visst gråter man? Helt sjukt att jag satt och fick torka kinderna KONSTANT när jag läste den. Åh.

2009-02-01 @ 18:02:49
Postat av: Anonym

Åh, jag läser som en träpinne! Jag ska också läsa den. Är snart klar med ettan nu :D Har tre sidor kvar eller något tror jag ^^ vill läsa snabbt så jag får reda på vad som händer i "Blue moon" . Älskar dig !

2009-02-03 @ 17:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback