Känn inga krav

Har tyvärr blivit dåligt med bloggande dom senaste dagarna. Tycker egentligen inte om att ursäkta mig för att det blir dåligt bloggat, det är väl egentligen ingenting att ursäkta sig för. Jag har ju egentligen inte lovat någon att skriva? Jag kanske gör läsare besvikna om jag inte uppdaterar på flera veckor men om det bara har gått några dagar så tycker jag inte att det gör någonting. Man har sina up and downs på bloggen som man säger. Så varför ursäktade jag mig nu egentligen? Jo, just för att påpeka att det är okej att inte blogga dygnet runt. Jag tänker mest på såna tjejer och killar som får panik när dom inte uppdaterar och hela tiden måste vara aktiva och komma på nya idéer om vad man ska skriva om.

Jag säger bara till er som tror att ni är lite i riskzonen, ta det lite chill och blogga när ni har lust och känner för det istället!


Jag, chillandes på skidturen i vintras.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Svar: Ja, visst älskar vi The Body Shop :).

2009-06-11 @ 10:06:54
URL: http://victoriadays.blogg.se/
Postat av: mallan

du är sötast<3

2009-06-11 @ 22:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback