lördag.

Blev en sväng på stan för att titta lite i affärer, fika och läsa körkortsbok. Behöver komma hemifrån för att kunna plugga och läsa ordentligt. När jag sitter hemma så finns det så mycket som distraherar mig och det blir ofta väldigt lite gjort men det går såklart också ibland. Men helst så sätter jag mig på något mysigt fik, tar en god smoothie och läser. Vardagslyx att fika!

Hur pluggar ni bäst? Lite nya tips är aldrig fel.

Blev inte mycket shoppat. Köpte en markeringspenna för att markera mina 150(!) repliker i manuset till Peter Pan och så köpte jag post it-lappar. Bra att ha grejer alltså.



Kommentarer
Postat av: Anna

sätta sig på ett ställe där det inte finns något annat att göra än att plugga typ bibliotek eller liknande... haha, tv och dator tar upp all tid annars :D

2009-09-26 @ 16:36:36
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback