<3

Igår hade jag en supermysig eftermiddag med systra mi. Det bestämdes att vi skulle gå och fika hon och jag efter skolan och sagt och gjort gick vi till Café Royal och jag drack den godaste Café latten som finns - latte med mintchokladsmak! (rekommenderas varmt till er som vill dricka kaffe men tycker att det smakar lite för beskt)

När vi satt där och fikade så kom jag på att vi skulle köpa varsin inflyttningspresent till varandra så då fick vi bråttom att sticka ut på stan för att shoppa. Moa fick en söt termosmugg att ha när hon kanske inte hinner riktigt dricka sitt te på morgonen eller ska ut och ha picknick och jag fick en fin ask med tillhörande kopp och sötgodis från lagerhaus och till det ett jättefint kort. Så lite men så mycket värt.

Finns det något finare än att ha en fantastisk syster?
Älskar dig Moa!


Min fina ask.


Moas termosmugg. (som hon faktiskt hade användning för redan imorse!)

Ledsen att kvaliten inte är vad den har varit men min digitalkamera har gått sönder och mobilen tar inte riktigt dom korten som jag vill ha tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Julia

supermysig idé ju! Fina saker fick ni till också :)

2009-09-03 @ 09:26:31
URL: http://julviva.blogg.se/
Postat av: Linda S

vad fint! vart kommer muggen ifrån? en sån vill jag skaffa mig :)

2009-09-04 @ 08:51:38
Postat av: Amanda

RIktigt söt ju!

2009-09-04 @ 23:21:51
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: janina

:)

2009-09-05 @ 16:00:21
URL: http://lovedrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback