peter pan.

Rep hela dagen med Peter Pan men nu känns det riktigt bra måste jag säga. Har undrat flera gånger om det verkligen kommer bli bra det här men nu när det verkligen är på riktigt och vi är inne på slutspurten så börjar det kännas som att vi verkligen kommer att få till en så bra föreställning som vi vill ha. Premiären är på onsdag klockan 18.30 och sen spelar jag två till föreställningar som Peter på torsdag som är skolföreställningar. Därefter på fredag och lördag kommer jag att spela pirat.

Hoppas ni kommer och tittar. Förbokar gör ni via mejlen [email protected]

Ikväll blir det kärlekslördag på UNO, jag och Lois ska tagga gärnet inför alla hjärtans dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback