hanna modebloggar...

Inte för att jag är ens i närheten till att vara modebloggare men nu måste jag ändå få säga en sak om kläder.

VARFÖR HAR PROGRAMLEDAREN JESSICA I LETS DANCE EN SÅN FRUKTANSVÄRT FUL KLÄNNING PÅ SIG?
Jag skriver det med stora bokstäver plus fetstilat så att ni verkligen förstår allvaret i det här. Blä, blä, blä. Äcklig beige ton och väldigt osmickrande form, dessutom har hon ett inte alls fint brunt band i midjan.

Någon som vet vad som hände, blev den riktiga klänningen nerpissad av någon hund eller så? För jag kan inte komma på någon vettig förklaring.

Kommentarer
Postat av: emelie

recept ligger uppe nu (:

2010-01-09 @ 00:06:36
URL: http://matomspunnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback