att njuta lite mer

Försov mig imorse, väljer mina dagar bra. Vaknar 25 minuter innan samhällsprovet och kommer nyvaken in med en macka och juice in i klassrummet. Det blev en annorlunda start på dagen.
Borde plugga matte. Matte,matte,matte är det enda som går runt i hjärnan på mig just nu. Men jag tittade på oth och åt toffifee den här eftermiddagen istället. Leker livsnjutare och ska snart iväg på danspasset på friskis. Livet ska nog njutas lite mer, stressas lite mindre. Lätt att säga, svårt att göra.

Recept på en riktig livsnjutardag:
Vaknar av solen och spenderar några timmar i sängen med Marian Keys nya bok
Går upp och sätter mig utomhus med fina vänner och fikar
Åker till friskis på yogapass
Hittar nya cosmopolitan hemma i brevlådan och sträckläser den med en kopp te
Tittar på oth resten av kvällen innan jag lägger mig och myser i min säng och somnar till toner av Melissa Horn

Vore det bästal. Kanske får bli en sådan dag i helgen om inte matten krossar mig.


18 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback