bästhelg

gjort skön söndagsmiddag
tacopaj it is
det taggar vi med håkanlistan

helgen blev grym
oskar i fredags ägde
frågor om vad vi gick för program på universitetet skrattade vi åt
jag och mallis
som för övrigt undrar varför hon har börjat kallas för en turistö?
fredagen var precis så där lagom, fantastisk och fin som det kan bli ibland
tack

lördagen var chill hemma i sunne
jag och superman på tv
vi hade vårat eget hemliga party någonstans i universums coolaste vrå
för just det
cool katt var ju mitt andra namn

alla hade kul i fredags utom våra fötter
dom gör fortfarande ont
tack och lov hade inte så många klackar
då hade jag nog spenderat min fredagsnatt på akuten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback