set the fire to the third bar

oj
kom visst hem och sov i fyra timmar
kanske behövde det
verkar så

övar på berättarteknik ensam en lördagkväll
rätt mysigt faktiskt
imorgon klockan 13 på biblioteket berättar jag och emmy sagor
tycker att alla med barnasinnet kvar ska komma dit och lyssna mellan allt röstande
efter det så blir det valvaka
väldigt spännande

kulturnatten igår var fin
jag dansade som ett djur
har aldrig varit så svettig
monstersvett sen i våras luktar äckligt kan jag säga
nu är tröjorna ännu värre
såg annars folkbeat, visavi, vidar och danstreorna
stod där í museiparken med tårar i ögonen när malin kom fram till mig
det tog där det skulle

nu ska jag mysa med en kopp te och här är ditt liv på ettan
fint


43 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback