Jul <3

 Andra December är det idag. Vi är inne i Julens månad^^ Min ansoluta favoritmånad tror jag faktiskt. Syster bakar pepparkakor just nu. Dom brukar bli väldigt fina :) och goda. Kanske ska hjälpa henne lite sen. 
 
Livet har varit riktigt bra idag.

8.00 - Vaknar av att plogbilen kommer. Somnar om..
10.00 - Stiger upp.
10.18 - Ringer Fanny och frågar om vi ska träffas.
10.30 - Äter frukost. Rostat bröd med apelsinmarmelad <3
10.45 - Hjälper mamma att hänga tvätt.
11.00 - Gör iordning mig. Åker hem till Fanny.
11.50 - Träffar Fanny. Ser på film, 50 first Dates. Fikar med Anton, Fia, Fanny och Hannah , Lussebullar, pepparkakor och saft <3
15.00 - Går ut på Sunne med Fanny för att se på skyltsöndagen och för att Luciatåget skulle visas upp.
15.30 - Blir intervjuad på scen av Lions om vad man tycker om Sunne, vad man gör på fritiden och vem man är. Detta för att jag är med i Sunnes Luciatåg. Lite smått scenskräck att stå där uppe, brukar ju annars inte få scenskräck men just när jag ska prata blir det jobbigt. Men det gick bra, även fast jag fick plocka bort lite bitar om vad jag tyckte om Sunne eftersom att allt kanske itne lämpade sig för att höras av Sunne Kommun x"D.
17.00 - Åt middag hemma med Pappa som inbjuden gäst eftersom att han åker till Indien på onsdag. Lite avskedsmiddag kan man säga.
18.00 - Nu - Gått runt hemma och latat mig. Städat lite. Haft det hemmamysigt.


Jag är så glad att jag har Fanny. Fanny betyder väldigt mycket för mig. Hon lyssnar och förstår och jag mår alltid så bra med henne. Jag trivs i Fannys närhet, hon kan konsten att bara sitta och dricka te och prata. Kärlek till dig Fanny <3

Det är underbart att ha riktiga vänner. Vänner som finns där när man behöver dom. Sådana vänner som Anton och Linda. Massa kärlek till dom också.

Och nu när jag ändå håller på så kan jag ge kärlek till Moa också. Min helt underbara syster som jag älskar över allt annat på hela denna jord. Älskade, älskade Moa <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback