Snart..

Den 19 December 2007. Snart julafton, då kommer tomten. Eller Nej, inte hos oss. Vi har ingen tomte som kommer längre. Men jag klarar mig ändå^^ . Hoppas man får paket iaf. Det borde jag ju kunna få. Jag har väl varit snäll i år. Hoppas jag, det vet du väl tomten? För även fast tomten inte kommer personligen så är jag säker på att det är han som bestämmer vad man får i julklapp. X"D Jag hoppas på en arvikafestivalenbiljett, det vore trevligt.

Imorgon ska jag sjunga solo i kyrkan på julavslutningen vilket förhoppningsvis går bra. Göra bort sig inför 700 personer är ju kanske inte det roligaste, men jag har övat så det borde kunna gå bra. Sen ska jag nog träffa Fanny och ha mys med henne. Väldigt trevligt att ha mys med Fanny.

I skolan känns det lite hopplöst ibland, kan när som helst få ett gråtanfall och det är väldigt hemskt att nästan inte kunna kontrollera sina känslor. Jag vill helst inte visa mig så svag i skolan. Gråta kan annars vara ganska skönt men inte inför dom människor man vill visa sig stark inför. För egentligen är jag ingen svag människa tror jag. Jag är nog ganska stark ibland. Men det är svårt att vara stark när det är jobbigt även fast det är då man behöver sin styrka mest. Jag hoppas att det snart blir bättre. Det borde bli bättre, finns det inte ett ordspråk som säger, efter regn kommer sol? Jag tror på det. Livet kan inte vara jobbigt jämt.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Du är väldigt stark. Det märks. :) Och jo, efter regn kommer sol. Efter regn kommer strålande solsken. ^^

2007-12-19 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback