Hej.

Ny blogg. Vad ska man skriva i sitt första blogginlägg? Det får bli lite saker om mig själv.

Jag heter Hanna och är 15 år just för tillfället. Om ungefär 3 månader så kommer jag att vara 16.
Jag är en ganska utåtriktad människa som tycker om att umgås. På min fritid tränar jag dans, cirkus och håller på med musik. Är en väldigt Estetisk person. :D

Är för övrigt en ganska annorlunda person. Som Fanny säger: Du har en alternativ själ^^.
Att vara en annorlunda person uppskattas dock inte av alla. För i detta samhälle vi lever i ska vi vara "normala". Vilket jag aldrig kommer att vara.

Idag har jag haft volleybollturnering i skolan. Min klass vann. Var väl ganska kul, men det är ibland ganska svårt att trivas och ha kul i min klass eftersom  dom inte alltid är dom trevligaste. Men nu är det bara snart ett halvår kvar sen slipper jag högstadiet.

Ha det bra där ute.


Kommentarer
Postat av: ida

Stå på dig, det är aldrig fel att var "onormal". Det är bara bra, världen behöver såna också. Och igentligen är du inte "onormal", bara att världen tycker att allt ska var så normalt som möjligt och när människor sticker ut från det klassas dom som onormala, men oftast är det pågrund ut av att dom själva inte vågar sticka ut och göra något oväntat. Håller på dig:)

2007-12-07 @ 20:35:03
Postat av: emmy

oooooh, hannas första blogginlägg!!

2008-10-22 @ 17:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback