Estet, jag vet!

Dom två första dagarna i skolan har varit bra, igår lärde jag känna klassen lite bättre. Eller åtminstone teaterdelen av klassen, dansarna har jag fortfarande inte någon koll på alls. För det är ju så att vi har en tvådelad Estetisk klass där den ela delen består av 19 teaterelever och den andra delen är 17 danselever. Det kommer nog att funka finfint tror jag, känns som en bra klass.

På måndag har 2:orna och 3:orna inspark för oss, det är tydligen OS-tema så vi ska vara utklädda till olika nationer. Jag är med i Team USA. Jag har väldigt dålig fantasi och inspiration för hur jag ska vara utklädd så alla förslag tas emot med öppna armar om ni har några ideer. Annars får det väl bli att sätta fast massa USA-flaggor på tröjan och låtsas att alla amerikaner är nationalister och alltid går runt så. Men det blir säkert bra det också.

Idag ska jag åka hem till Sunne och förhoppningsvis träffa Oscar och umgås med honom vilket jag inte har gjort på flera dagar. Det blir underbart^^


Kommentarer
Postat av: Linda

det finns ju ganska mycket att välja på, om man säger så.. hehe. vi får ha brainstorming, vill också klä ut mej xD

2008-08-23 @ 14:26:09
URL: http://nightfight.blogg.se/
Postat av: Kenny

Ta på dig McDonalds-kläder. Det är typiskt amerikanskt tror jag.. Eller klä ut dig till en CocaCola.

2008-08-23 @ 19:52:14
URL: http://Kennysvensson.wordpress.com
Postat av: Jan

Det heter Patriot ffs :P

2008-08-23 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback