Imorgon smäller det!

Imorgon börjar skolan, vilket innebär att imorgon börjar jag, Linda, Uno, Vican, Elin och massor av andra små 92:or börjar första ring på gymnasiet. Oj, vad häftig jag lät nu xD. "Första ring", använder man ens det ordet? Hur som helst börjar jag känna pirret i magen nu, jag hoppas att jag kommer att kunna sova inatt även fast det pirrar som tusan.

Linda, Elin och Vican var här förut och drack te och åt kakor, det var väldigt trevligt och mysigt och nu känns allting så väldigt bra.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är inte bara 92:or som börjar första ring vet du Hanna ;D Och det var himla trevligt i din lägenhet, får bli te hos oss någon kväll :)

2008-08-22 @ 17:39:47
URL: http://nightfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback