Morgonpigg?

Ny dag, nya strumpor :D

Idag ska vi ha våran första "riktiga" skoldag, alltså vi ska följa vårat schema. Så på schemat idag står att vi först ska ha Scenisk Gestaltning A och sedan kulturhistoria. Det kan nog bli riktigt bra, vi slutar tidigt på tisdagar också så jag är ledig från 13.40 tills någon gång på eftermiddagen/kvällen då Oscar kommer om någon vill umgås? :D

Jag måste verkligen bli bättre på att laga mat, har inte lagat så mycket riktigt mat hittils i min lägenhet. Det har mest blivit mackor och fil. Men idag kanske jag ska börja mitt nya matlagningsliv genom att göra linsbiffar, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv ut recept i skolan och säg att det gäller din överlevnad :P

2008-08-28 @ 16:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback