Timmen är slagen.

Klockan är 22.42. Jag har just kommit hem från Marens och Hartmunds bröllopsmiddag, jag orkade verkligen inte stanna kvar till festen efteråt för jag var verkligen alldeles för trött och för seg i huvudet. Jag har nog itne sovit så mycket jag borde göra, eh, vilket nog har sina förklaringar.

Så egentligen borde jag alltså gå och lägga mig men jag tycker att det är väldans mycket mysigare att sitta framför datorn och småprata med Linda på msn. Det var alldeles för länge sedan jag träffade den tjejen, senaste gånge var nog onsdagen under fryksdalsdansen då vi var ute. Det är ju mer än två veckor sen. Fast jag lär nog hamna hemma hos henne och Vican rätt mycket i Karlstad så det är kanske bra att vi tar lite avstånd från varandra nu så blir det någon slags jämnvikt? xD

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jadu ;D nej, inget avstånd! vi ska ses efter du kommer hem från norge serru!

2008-08-08 @ 23:18:39
URL: http://nightfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback