Flum utan flum

Jag kan defintivivt ingenting om datorer jämfört med Felix! Det är nästan läskigt. Han kan nog troligtvis allt och jag kan ingenting. Det roliga är ju att jag är datasnillet i min familj, och något ännu roligare är att min mamma är datasnillet på hennes jobb. Men vi kan ändå ingenting om man jämför med folk som vekligen kan nånting. Oj, vilken flummig text. Flum utan flum måste jag också påpeka.

Men Felix håller på att försöka lära mig webbdesign så att min blogg ska kunna bli fin, dock så är det nog han i slutändan som kommer att styla om den. Han har redan gjort en logga till mig. Så snart så blir det förändring här!
 
Jag funderar på att börja blogga lite mer politiskt. Kanske börja skriva lite mer om viktiga frågor som till exempel feminism, det är någonting jag verkligen brinner för så jag ska nog försöka att börja delge er mina tankar. Men det får bli en annan dag. Nu måste jag plugga kulturhistoria eftersom att vi har prov på tisdag, det kommer troligtvis att bli det första provet jag bara får G på om ens det och det känns konstigt nog riktigt skönt.

Kommentarer
Postat av: Albin

Ja sannerligen, dock har jag inte läst alla.

Väntar lyckligt på filmerna!

Trevlig blogg du hade, och lycka till på provet imorgon! :)

2008-12-15 @ 13:44:45
URL: http://albiun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback