SSU-kurs

Precis kommit hem från skolan. Jag överlevde dagen trots illamåendet, magontet och yrseln. Detta på grund av att det inte blev så mycket sömn för mig i helgen under SSU3:an. Första natten två timmar och andra natten 1 timme. Alltså, summan av kardemumman tre timmar (!!!), och jag är ju en av dom personerna som defintivt inte klarar mig utan sömn och blir sjukt sur, arg och deppig om jag inte får sova men gjorde än¨då det här mot mig. Men jag får skylla mig själv. Jag kunde faktiskt ha sovit om jag velat.

SSU3:an var för övrigt väldigt rolig och bra. Bra pass och härliga människor. Värmland möter Norra Älvsborg, kul med nytt folk!

Btw, kolla in mysigaste julkalendernovellen: http://www.stjarnfallochvinterkyssar.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback