Arvikafestivalen :D

Arvikafestivalen har varit helt underbar^^

Bästa Scenframträdande: Cissi, Nour och Maud Lindström på Jamobilen :D
Bästa Artist: Alice In Videoland
Bästa Scen: Svårt val men Håkan på Vintergatan var riktigt bra :D
Sämsta Scen:  Apollo, för där rann allt vatten ner i en enda stor pöl så att banden blev försenade >__<
Mysigaste Scen: Jamobilnen, Riksteaterns scen där det fanns sackosäckar
Bästa Dag:  Lördagen, jag blev så sjukt mycket pepp efter Alice In Videoland :D
Härligaste människor: Edit, Agnes och Markus^^


Det har alltså varit bra i helgen, jag har trivts väldigt bra och har haft mycket roligt och nu har jag massor av härliga minnen. Hann itne se riktigt alla band som jag ville se men jag fick istället uppleva mycket annat xD


Mysigaste Edith :DTimo RäisänenAgnes och Markus :DAlice In Videoland på Arvika 2008 :DCissi & Nour på Arvikafestivalen 2008Maud Lindström på Arvika 2008Jag när vi såg Looptroop påArvikafestivalen 2008Jag fick komma in backstage och träffa Cissi, Nour och Maud Lindström på Arvikafestivalen 2008!


Angående bilden längst ner till höger så är det jag  Cissi, Nour och Maud Lindström som posar :D, jag fick komma in backstage och träffa dom och få min skiva signerad^^. Det var sjukt kul.


Kommentarer
Postat av: chris

Jag måste ändå påstå att den nästsista bilden blev riktigt bra! Och vem var det som tog den? Vem var den grymma fotografen? Huh! Vem kan det vart? :D

2008-07-08 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback