Fredagkväll

Oj, jag insåg just när jag skrev rubriken att det faktiskt är fredag! Fredag, början på helgen, början på ledigheten.. ehm, eller hur var det nu? Kanske ledigt för andra men bannemej inte för mig. Fast jag får väl tacka och ta emot att jag får jobba så pass mycket nu. Jag lär ju behöva pengarna.

Hur som helst tänker jag inte tillbringa min fredagkväll ute på Fryksdalsdansen. Troligtvis tänker jag inte tillbringa min lördagkväll där heller av flera anledningar. Dels är det alldeles för dyrt  (300 spänn för en utekväll i Sunne, inte för mig tack!), jag är för trött och jag känner helt enkelt inte heller att jag har sån väldans lust till det. Visst, det skulle ju vara röligt att gå och så men dom andra anledningarna till varför jag inte vill gå är större än lusten. Men med deet är inte sagt att jag inte kan ändra mig. Det kanske kommer någon liten fiskmås och nyper i mitt öra och säger att: Hanna, inte kan du sitta hemma en lördagkväll då alla andra är ute?

Kvällen tillbringar jag istället hemma alldeles själv framför filmen "Marie Antoinette" med bananasplit framför mig :D Någon som vill vara med? ^^

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack så jätte mycket-verkligen! (:

Finns ett nytt inlägg att läsas (:

2008-07-26 @ 22:13:10
URL: http://saabiina.bloggspace.se
Postat av: Sabina

Tack så jätte mycket-verkligen! (:

Finns ett nytt inlägg att läsas (:

2008-07-26 @ 22:13:15
URL: http://saabiina.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback