Sommar, vänner och festivaler

Jag får helt enkelt inte nog av festivaler och konserter, kom ju precis hem från Arvikafestivalen och nästa vecka så är det Lars Winnerbäck med flera som är ute på turné som jag ska se i Ransäter. Det blir nog jättebra :D, Dan kommer så då får jag träffa honom också vilket var ett tag sen. Får väl ta och köpa en yoggi med tre korn i så att vi får återuppleva gamla minnen xD. Fast det vore lite konsigt utan Albin iofs, kanske får vänta på ett tillfälle då han kan vara med också.

Jag har köpt ett par baggyjeans :D, dom är verkligen assnygga. Men dom kostade ju ltie pengar så nu är jag återigen en fattig student. Jag som tyckte att jag var rätt rik där ett tag, men jaja, jag tycker att det är roligare att spendera pengar än att spara dom så jag är nöjd.

Bara 5 veckorkvar till skolstart nu. Lite nervöst känns det allt.

Btw, så letar jag efter kylskåpspoesi så ser ni det så kan ni väl köpa det eller i alla fall meddela mig vart det finns att köpa? Tack i förväg folk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback