Måndag

Jag måste säga att jag är sjukt nöjd med mina jeans. Dom är verkligen assnygga, nu låter det verkligen som att jag skryter om min egen förmåga av att hitta jeans men så är det verkligen inte. Jag är bara så oerhört lycklig och förundrad över att jag faktiskt hittat ett par jeans som jag tycker om.

Oj, jag håller just på att skriva ett helt inlägg om mina jeans. Det känns inte riktigt rät, jag får helt enkelt ändra riktning på detta inlägget. Jag kan berätta att jag härmed denna sommaren har bevisat att jag är en verklig badkruka. har inte badat ute en enda gång under sommarlovet. Den enda gången jag gjorde det var under värmeböljan i slutet av maj, början på juni, på vi hade våra italienska utbytesstudenter här. Men sen dess har det inte blivit något mer.

Jag ska btw nog snart köpa en egen dator.  Ni kan väl kolla på den och hjälpa migatt bestämma om det är ett bra köp? :D

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000tFWLadLf?ProductID=XFHD4QFHYzQAAAEan4VrCN3m&CatalogCategoryID=nG3D4QFHifYAAAEODXRZtSxN


Kommentarer
Postat av: Jan

Den där datorn verkar helt ok om du bara ska surfa med den. Någorlunda stor Hårddisk, bra mycket RAM för att just använda datorn. Men något vidare grafikkort var det verkligen inte. Du kommer typ kunna spela Diablo 2 på den, hårdare än så blir det nog inte att pressa den. För en laptop är den nog ganska najs, just som surf dator också. Men vet inte, finns nog något mer prisvärt nånstans. Kolla www.datorbutiken.com Dom är bra.

Bonne chance~

2008-08-01 @ 13:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback