Dan före skolavslutningen

Så var det snart dags, dagen med stor D, dagen då man äntligen slutar grundskolan och får göra något som man själv valt. Det borde kännas toppen och det gör det också, men bara till viss del. Har känt i flera dagar hur tufft och jobbigt det är och kommer att bli att lämna allting. Speciellt jobbigt känns det att lämna dom kompisar som man har varit jättetajt med förut men inte är lika tajt med nu, dom vet man inte alls hur man ska säga hejdå till eller om man någonsin kommer att ses igen. Dom riktigt nära vännerna vet man ju ändå att man har kvar. Jag känner mig ledsen över att det blivit som det blivit med vissa vänner.

Hur som helst så ska jag inte klaga så mycket. Det känns ändå skönt att få göra något nytt och få sommmarlov, trots att jag inte kommer att vara ledig så mycket denna sommaren. Jag ska jobba på Sunne Vattenland! KOM DIT!

Imorgon blir en bra dag, trots att jag kommer att storböla i kyrkan. Först skolavslutning sedan fixa hår och sedan blir det bal. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback