Estet :D

Fick dom slutliga intagningsresultaten till gymnasiet idag, jag kom in på Estetiska programmet med inriktning teater på Sundstagymnasiet i Karlstad :D Jag är överlycklig, trots att jag redan innan var ganska säker på att komma in eftersom jag hade så mycket marginal vid dom preliminära intagningsresultaten så var det ändå väldigt skönt att ha fått det på klart på ett papper. Så nu blir det till att flytta hemifrån till hösten^^

Hade lite mys och planeringsdag med Linda idag. Väldigt trevligt och jag börjar verkligen se fram emot Arvikafestivalen.

Nu blir det min egenlagade böngryta med majs och fetaost och till det blir det Quinoa-ris. Mumma :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Sundsta, sundsta, det är en bra skola det! :D

2008-07-01 @ 12:25:29
URL: http://malinsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback