Förvirrad

Just precis nu är jag oerhört förvirrad och snurrig i huvudet. Detta beror på att jag sovit nästan sen jag kom hem idag, alltså sen kl. 15.00 ! När jag gör såna här knäppa grejer mår jag väldigt bra men det känns ändå rätt konstigt, och jag har ingen aning om hur jag någonsin ska kunna sova inatt. Jag hoppas att jag somnar också hoppas jag att jag blir jättepigg imorgon för då blir det "Fucikng-Åmål festivalen" tillsammans med Dan :D. Vi ska se Chemical vocation och en massa lokalband tror jag. Sedan efter det ska jag sova hos Dan i Grums och mamma får hämta mig tidigt på lördagmorgon för att jag ska jobba på vattenland på lördag från 9.00 till klockan 16.00 , vi ska ha personaldag^^

Idag har det varit en riktigt trevligt dag, i alla fall den tiden av dagen jag har varit vaken xD. På morgonen kom vi till skolan och fick sätta oss i NO-salen och göra flaggor till värdegrundsmarchen, eftersom att jag inte skulle vara med på marchen fick jag göra en flagga till min lärare. Jag gjorde Tuvalu som ligger i Oceanien och har en engelsk flagga uppe i det vänstra hörnet, resten är blå med några gula stjärnor på. Runt 9 gick jag ner till teatertorget för att vi som skulle dans på värdegrundsdagen skulle samlas där nere då. Där nere bytte vi om och sedan vid halv 11 var det våran tur att dansa på torget, det gick faktiskt jättebra. Trots att solen gassade på oss så att vi höll på att få solsting. Sedan kollade vi lite på dom andra sakerna som hände på scen: Fia läste sin dikt och var grym, Ismael Attaria var konfrencier tror jag och var också skitbra sen så såg vi även Maud Lindström som var helt otrolig. Hon är feminist bisexuell och musiker och skriver alla sina tankar i texter så hennes texter har verkligen ett budskap till skillnad från många andra musiker.  Jag älskade henne och ska köpa hennes skiva så snart jag kan :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback