Onsdag

Det är motgångarna i livet som gör framgångarna så fantastiska

Igår skrev jag ett inlägg om livet och varför det är så underbart, men självklart så krachade datorn och inlägget raderades. det var sjukt irriterande och jag svärde ganska mycket för mig själv över att datorn skulle vara dryg och paja just när jag ansträngt mig och skrivit ett sådant bra inlägg.  Men sånt är livet och jag får väl ta det som ett tecken från det jag skrev om att det är motgångarna som får framgångarna att verka så fantastiska, så eftersom att jag fick en sådan motgång från mitt förra inlägg så blir framgången än större när detta inlägg INTE kommer att krångla. 
 
Tror du på ödet?


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

ge förslag på vilken frisyr jag ska klippa imorgon :)

ha en bra dag :D

2008-06-25 @ 13:09:12
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Linda

det beror på hur man ser på ödet, jag tror inte på att allt som sker, sker utav en orsak. Jag menar, vad finns det för mening bakom barn som dör av svält? vad gott leder det till?

2008-06-25 @ 13:24:15
URL: http://nightfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback