Cykel :D

Jag har en ny cykel, den är svart och fin men en korg :D. Den fick jag för 2 månader sen när jag fyllde år men jag har inte plockat upp den än. Men ikväll så ska jag göra mig besväret att göra det. Jag vill ha min cykel nu! Så att jag kan cykla imorgon, jag tycker faktsikt väldigt mycket om att cykla. Det är trevligt, mycket trevligare än att vara ute och motionsspringa. Det är verkligen det tråkigaste som finns, även fast massa människor säger att det är så roligt och skönt tänker inte jag göra det. Aldrig, aldrig igen! Jag spyr ju nästan på grund av min dåliga kondition. Så springa tänker jag inte göra, inte som konditionsträning i alla fall. Då cyklar jag hellre, eller åker inlines^^.

Imorgon ska jag på något möte med nåon friskvårdsgrej. Är inte säker på vad et var eller om jag egentligen orkar gå men jag får väl offra mig i alla fall. Är man ordförande i elevrådet så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback