Operation Dagsverke

Ska försöka bli lite mer aktiv här. Jag lovar inget men ska verkligen, verkligen försöka.

Nu är Uno här, är lite osocial mot honom och sätter mig vid datorn. Men jag vill verkligen ladda upp bilderna från Urix och checka av lite på msn. Sen så ska jag umgås :D . Han ska sova här så det blir väl film hela natten och jag lär väl däcka framför tv:n som vanligt. Jag suger verkligen på att titta på film, bara somnar direkt. Jag måste verkligen tvinga mig själv att se klart på filmen, men oftast går det inte och jag somnar xD.

Uno sitter bredvid mig och leker med katten. Fast katten vill inte leka och går därifrån. Hon är cooling och gör som hon själv vill :D . Jag tycker om min katt^^

Jag missar jämställdhetskursen nästa helg eftersom att Moa har konfirmation, skulle ha varit roligt att gå på den och träffa mina ssu:vänner :D . Christopher jag saknar dig :D. Christopher är alltså killen som jag lärde känna på min SSU 1:a där han var kock och som jag sedan träffade på Fackets grunder - kursen i Örebro. Vi kan faktiskt ha ganska djupa samtal om ditten och datten. Trevlig människa^^

Nä, nu ska jag och Uno ut och jobba >__<. Har operation dagsverke imorgon och vi tänkte börja tjäna ihop pengar redan nu. Så ut och jobba var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback