Rubrik

Vet inte vad man ska skriva som rubrik, en rubrik på dagen lixom? En dag innehåller ju så mycket. Hur ska man då kunna sätta en rubrik på det?

Idag har varit en rätt tuff dag, orkar inte riktigt fokusera när jag är i skolan vilket gör att jag blir lättirriterad och orkar inte umgås med massa människor samtidigt. Jag skulle helst bara ha velat vara hemma och sitta framför datorn och tv:n och äta godis hela dagen. Men nej! Självklart måste jag gå till skolan.

Bara ca 4 veckor kvar nu, 4 veckor kvar av 9:an! Det är lite galet, jag trodde att jag aldrig skulle gå ur högstadiet. Så långsamt har det gått. Men nu står jag här, nästan redo. Det är lite småläskigt, inte för att jag inte tror att det kommer att bli bra till hösten, jag tror att det kommer bli underbart^^, utan mer för att jag nu ska flytta hemifrån, börja plugga "på riktigt"  och därmed ta mycket mer ansvar. Bli mer vuxen helt enkelt. Fast iofs, jag ska nog aldrig bli riktigt vuxen. Jag ska alltid fortsätta vara barnslig, töntig och knasig. Det är ju sån jag är, varför ändra på det då? :D Jag ska bara ta lite mer ansvar men vuxen ska jag INTE bli.

Senare ikväll ska jag iväg på dansträningen. Våran dans är färdig äntligen, nu ska man bara lära sig den. 
                                         
                                      ALLA ÄR VÄLKOMNA PÅ DANSUPPVISNING SÖNDAGEN DEN 1 MAJ
                                                                             Tider kommer inom kort



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback