Söndag

Jag är helt slut, det är sjukt jobbigt att vara barnvakt åt en unge med en massa energi. Dessutom så har jag behövt städa, laga mat och plocka undan hela helgen för att mamma inte varit hemma. Det tar på ens energi.

Hade egentligen velat gå på Stinsen brinner igår men fick stanna hemma och ta hand om Maxin och titta på Schlager istället. Tyckte att ESC 2008 var riktigt bra, alla som säger att vi gjorde en flopp borde ta och hänga sig. Perelli gjorde ett skitbra jobb, det var bara tråkigt att så få gillade låten.

Imorgon ska jag ha ett SSU-möte helt själv. Känns lite jobbigt, jag är inte bra på att hålla möten coh få folk att lyssna på mig. Jag vet inte riktigt hur man ska göra och blir mest irriterad och ledsen. Jaja, jag får hoppas på det bästa. Om någon har några tips att komma med så är det mer än uppskattat ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback