Dags att uppdatera nu.

Nu ska jag äntligen uppdatera bloggen, Christopher pushade mig lite på det.

Senaste tiden har varit sjukt stressig, eller egentligen har det bara hänt så otroligt många stora och jobbiga saker på en gång. Och då är det nästan som att kroppen helt sackar ihop och man kan knappt göra nånting. Det enda jag vill just nu är egentligen att få sova i flera veckor och sedan vakna upp och märka att allting är fantastiskt och bra.

Men hur som helst så har jag ju kommit tillbaka till skolan efter lovet och nu drar det igång på allvar känns det som. Har matteprov imorgon och historiaprov på måndag plus att det är mycket annat som händer i skolan. Det känns inte riktigt som att jag kommer att hinna men jag får försöka göra mitt bästa.

Skippade cirkusen igår och var hemma och slappade istället, ska nog strunta i dansen idag också. Jag tror att det är det som är nyttigast för mig. Att bara få vara hemma och göra precis ingenting. Det är skönt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback