Hjälp mig med design.

Igår när jag var inne på bloggkoll och tittade lite på bloggar som jag ville bevaka blev jag så otroligt pepp inför att börja blogga mer! Så det tänker jag bannemej göra. Jag skulle dock behöva lite hjälp med min design eftersom att jag verkligen inte är bra på detta med teknik. Haha. Jag borde verkligen lära mig mer om det så om det är någon därute u cybervärlden som skulle vilja göra en snygg design till min blogg eller eventuellt lär amig hur man gör så skulle det vara mer än uppskattat! :D

Snart är julen här och jag är massa pepp inför att få börja julpynta hemma i min lägenhet, mamma har köpt en ljusstake till mitt fönster så jag är på G med det! Snart måste jag ta en pepparkakskväll också, någon som är på?

Kommentarer
Postat av: emmy

jag är PÅ på pepparkakooor!!

2008-11-16 @ 11:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback