Matte

Jag har börjat vänja mig vid det här att bo själv i egen lägenhet i Karlstad. Det är faktiskt riktigt skönt. Men jag har nog blivit lite knäpp av det också, har insett att jag ibland sitter och pratar med mig själv här hemma. Haha, men det är nog bara bra. Någon måste jag ju prata med? x)

Matteprovet idag gick ganska bra. Eller egentlige så gick det väl riktigt bra förutom den sista frågan som var en MVG-fråga med ett sånt där stjärntecken bredvid sig. Frågan var:

Annas lön höjs med 17 % och Arnes sänks med 17 %, då har dom samma lön. Hur många procent högre lön hade Arne än Anna innan löneändringen?

Någon som kan svara på den?

Kommentarer
Postat av: Linda

nej.







jag hatar matte.

2008-11-13 @ 21:06:00
URL: http://nightfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback