Ödet?

Jaa, det blev inget clavinova för mig den här gången. Känns lite tråkigt och visst, jag har en liten klump i magen som inte riktigt vill försvinna men jag är väldigt glad för Elin och Jasmins skull att dom kom in. Jag får väl söka nästa gång om jag fortfarande vågar och har lust då. Jag försöker se positivt på det hela för nu har jag ju tid att vara med på Klas Klättermus-musikalen som jag också ville.

Jag tror nog på ödet, i alla fall till viss del. Jag tänker ganska ofta på om det kan ha varit så att det var ödet som gjorde det eller det för att det ena eller det andra skulle hända. Tror du?


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet inte riktigt om dethär med ödet är min grej. Läskigt, mystiskt och ibland träffsäkert. Men jag vet inte.

2008-10-05 @ 10:07:39
URL: http://hyacinthuset.blogg.se/
Postat av: Linda

Alltså ödet, jag kan inte bestämma mig. Jag tror att ödet kanske är någon, eller något, som hoppar fram när det behövs.



Men samtidigt tycker jag det skulle vara så hemskt och sorgligt om ödet fanns, om våra liv redan skulle vara planlagda. Det känns inte rätt.

2008-10-05 @ 11:59:53
URL: http://nightfight.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Tack Hanna! :) du är go du!



Jag tror jätte mycket på ödet, och att du int ekom med just denna gången betyder att du kommer få ur något mycket roligare istället! jag hoppas det iallafall!

2008-10-05 @ 20:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback